20150115

IT'S SO FLUFFY



various sources

Oh, it is so fluffy! 
Hi, my name is Stephanie and I am a sweater-hoarder. Aside from shoes, sweaters are probably my favorite items in my wardrobe. So no wonder that I like these streetstyle shots of Tara Vasev wearing the fluffy Dries van Noten FW09 sweater.
Definitely my favorite thing to wear on the colder days of the year. So cuddly, cozy and warm. I like my sweaters oversized and either with the je-ne-sais-quoi or just as a classic basic. 


Oh, er ist so flauschig!
Hallo, mein Name ist Stephanie und ich bin eine Pullover-Hortnerin.
Neben Schuhen sind Pullover vermutlich meine Lieblingsstücke in meinem Kleiderschrank. Also ist es kein Wunder, dass mir diese Streetstyle Fotos von Tara Vasev in diesem flauschigen Dries van Noten FW09 Pullover besonders gefällt. Pullover sind definitiv das, was ich in den kalten Tagen des Jahres am liebsten trage. So kuschlig, gemütlich und warm. Ich mag meine Pullover oversized und entweder mit dem gewissen Etwas oder einfach als klassisches Basic. 

XX


No comments:

Post a Comment